16.4.12

Noticias de literatura-123. Abril 2012

Imaxe: La Voz de Galicia.
Os xogos olímpicos de Ningures é unha recompilación de relatos breves, cada un sobre un deportista procedente de Ningures, unha terra tan propicia para o deporte -os personaxes do libro compiten en case todas as disciplinas existentes- como descoñecida (La Voz de Galicia, 02-04-2012).
Jean M. Auel, O clan do oso das cavernas (Punto G Edicións):
Imaxe: La Voz de Galicia.
Conta a historia de Ayla, unha nena cromañón que despois dun terremoto perde a súa tribo. A piques de morrer, é rescatada por unha tribo de neandertais e sandada pola súa curandeira, que a acolle como a súa filla adoptiva (La Voz de Galicia, 09-04-2012).
Pedro Feijoo presenta Os fillos do mar:

La mafia actual, los líos familiares, la Guerra Civil y el nazismo, más el Cristo de Maracaibo de la batalla de Rande marcan los flashbacks y enganches de una historia con ritmo rápido y de fácil lectura que conecta con el lector con su lenguaje de impronta coloquial y humor (Faro de Vigo, 09-04-2012).
Pedro Feijoo. Foto: Jesús de Arcos/Faro de Vigo.
Manuel García Barros (Ken Keirades), na lembranza:
El 12 de abril de 1972 fallecía uno de los insignes galleguistas, periodista y escritor nacido en tierras de Tabeirós, Manuel García Barros, conocido también popularmente por el seudónimo de Ken Keirades. Cuarenta años después de su muerte, quienes le conocieron y aquellos que quieren mantener viva su memoria organizaron una serie de actos como homenaje a su persona y obra (El Correo Gallego, 15-04-2012).
A esmorga (Eduardo Blanco Amor) en inglés:
Tras pasar por sendas traducciones al francés y al italiano, A Esmorga, una de las obras más significativas de la literatura gallega, dio ayer otro paso con su presentación al idioma universal de William Shakespeare (Laopinioncoruña.es, 16-04-2012).

Ningún comentario: