Imaxe: Edicións Xerais |
CUESTIONARIO
- ¿Que significou para Margot e as mulleres do seu tempo o “alzamento nacional”?
- ¿Cal é a opinión máis estendida na época sobre os matrimonios morganáticos?
- A muller e os estudos universitarios segundo a novela.
- As clases sociais reflectidas na novela.
- Segundo a novela, ¿como é a sociedade viguesa de principios do século XX?
- Comentade as condicións de traballo na industria da salga.
- Enumerade e comentade as profesións das mulleres do común.
- Na novela cítase a miúdo a doutora Olimpia Valencia. Procurade información sobre ela e comentádea.
- Dade a vosa opinión sobre os convencionalismos dos que se fala na novela. Para empezar, reparade nas pp. 53-4.
- As visións da emigración na novela. Reparade especialmente na óptica da avoa de Chelo e da do Gaucho.
- ¿Como se resolve na novela o asunto da educación sentimental?
- ¿Que representa o Gaucho para a protagonista e para o resto da familia?
- Dade unha explicación para o título da novela.
- ¿Como se describe na novela a evolución de Margarita a Margot?
- O deporte: tratamento que se lle dá na novela.
- Ocio e cultura no Vigo de Amor de tango.
- Aspectos ideolóxicos e sociais máis salientables que aparecen na novela.
- Analizade as figuras materna e paterna na novela. Tomade como base os pais da protagonista.
- Comentade a visión da Igrexa que se nos dá na novela.
- Mentres agarda que a maten, Alma lembra as palabras do “destemido revolucionario” ruso Bakounine (p. 141). Procurade información sobre este personaxe e debatede sobre a imaxe que se dá del na novela.
- Margot considérase unha “muller truncada” (p. 145). Xustificade esta afirmación.
- Analizade a implicación da autora na obra.
- Debatede sobre o sentido da liberdade da protagonista.
- Establecede o marco cronolóxico no que se desenvolve o argumento da novela. Xustificádeo cos feitos históricos máis salientables ou significativos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario