Imaxe de Rinoceronte Editora |
- ¿Que razóns dá a raíña para xustificar a necesidade de ler?
- ¿Que descobre a raíña na literatura?
- A raíña define o libro de forma simpática e plástica. ¿Cal é esa definición? Comentádea. [P. 29]
- ¿Que actitude amosan en palacio pola lectura?
- Con respecto á lectura, ¿como se define a raíña? [Pp. 39, 75...]
- Comentade as relacións que a raíña vai establecendo cos autores das súas lecturas. [Cfr. p. 57]
- ¿Que cambios opera a lectura na protagonista?
- Analizade brevemente o personaxe de Norman.
- Cando a raíña comunica ós ministros que ten pensado escribir, ¿sobre que aspectos fai as primeiras reflexións? [87-9]
- Valorade o final sorpresivo do relato.
- Agora que rematastes a novela, analizade os aspectos positivos e negativos que comporta a actividade lectora.
- ¿Como se describe na novela o contorno político da raíña?
- Na novela fálase do sentido do deber. ¿Como se relacionan na obra a actividade lectora e o sentido do deber?
- A raíña é lonxeva. ¿Seriades quen de acoputar nun marco cronolóxico a vida que nos conta e sinalar, de paso, uns cantos feitos históricos salientables?
- Segundo a lectura, ¿cales son as funcións da realeza no país no que se ambienta a novela?
Alan Bennett, Unha lectora fóra do común. Cangas do Morrazo, Rinoceronte Editora, 2010. Tradución de Moisés Barcia.
Ningún comentario:
Publicar un comentario