1.12.12

Noticias de literatura-131. Novembro 2012

Xosé Daniel Costas Currás, premio de poesía Novacaixagalicia:
Novacaixagalicia fará entrega a Xosé Daniel Costas Currás do seu premio de poesía pola súa obra monicreques (Galicia Hoxe, 04-11-2012).
Noticia relacionada.
Noticia do premio e traxectoria do autor.

Imaxe: Praza pública
Manuel Cráneo fálanos de Cousas de mortos (Demo Editorial):
O libro reúne un feixe de historias -escritas ao longo dos últimos anos- nas que os defuntos, ancorados no tempo e na vida, reproducen o comportamento duns vivos que, se cadra, xa teñen bastante de mortos (Praza pública).
Elena Gallego Abad publica Dragal III. A fraternidade do dragón:
inscríbese nunha corrente formal e temática de gran rendemento na literatura xuvenil galega da primeira década do século XXI, como é a recreación de mundos mitolóxicos e lendarios, nos que asenta unha concepción identitaria (El Correo Gallego, 06-11-2012).
Estrea de Todo é silencio, película baseada na novela do mesmo título de Manuel Rivas:
Cuerda rodou Todo es silencio en Galicia e na súa undécima longametraxe repite colaboración con Rivas, autor do guión, para dar vida a un pobo rendido ao narcotráfico pero pondo por encima deste problema a uns personaxes que aínda "cren nos seus semellantes" (Galiciaé, 08-11-2012).
Silencios que falan” (Galicia Hoxe, 09-11-2012).
Imaxe: Galicia Hoxe
Xosé Manuel Pereiro presenta Prestige, tal como foi, tal como fomos:
'Prestige, tal como foi, tal como fomos', segundo título da colección xornalistas, narra a crónica dese desastre, do que aconteceu desde a traxicomedia da xestión do desastre, ata os delirios de grandeza das solucións políticas ante a inminente catástrofe (Galicia Hoxe, 13-11-2012).
Agustín Fernández Paz entrevistado por Xesús Fraga:
Agustín Fernández Paz (Vilalba, 1947) vén de gañar o Premio da Crítica Galicia 2012, na categoría de Creación literaria, coa súa novela Fantasmas de luz (La Voz de Galicia, 19-11-2012).
Miguelanxo Prado publica Ardalén:
Imaxe: Galicia Hoxe
Somos o que recordamos. Pero a memoria non é un rexistro obxectivo e inalterable, porque tamén somos o que os demais recordan de nós. Sabela intenta reconstruír unha historia, unha parte da súa historia a través dos recordos de Fidel. Pero hai máis fíos que se van enguedellando nese proceso de recuperación (Galicia Hoxe, 19-11-2012).

Ningún comentario: